zaterdag 12 november 2016

Winter konijn

Hoi Allemaal

Vandaag een winters kaartje dat ik vannacht bedacht heb hihihi.
Ik was s'avonds met mijn blog bezig geweest en toen ik in bed lag kon ik nog niet slapen en bleven er allemaal challenges door mijn hoofd spoken. Uit eindelijk ben ik nog mijn bed uit gestapt om papier bij elkaar te zoeken. Hebben jullie dat ook wel eens?

Deze kaart is gebaseerd op twee challenges. Die van het Marianne design challenge blog  waar de opdracht was om een blauw witte kaart te maken. Dat  klinkt heel simpel maar ik vond het toch erg moeilijk .
En voor de leuke sketch van Match the sketch waar mijn vriendin me op attendeerde.
Deze twee heb ik gecombineerd en het is een winterse kerstkaart geworden.

Ik wens jullie een gezellig weekend.
Liefs Lonneke



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges











9 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    Leuke kaart!
    Ik ken het gevoel dat je wakker bent, en denkt oooh ik wil dit, en dat moet zo. Wat kriebelt dat moet gedaan worden op dat moment.
    Ik doe het gewoon, zolang er maar niets onder gaat lijden!!! :)
    Ja, ik keek afgelopen dagen ook al op mijn bloglijst, wat je allemaal aan het doen was, met die verschillende posts. Kan gebeuren toch, ik had er wel lol om. Is mij ook al eens overkomen.
    Je bent wel aardig druk geweest.
    Wens je een heel leuk freubel weekend en tot de volgende keer.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Lonneke,
    Een prachtige kaart is het.
    Je hebt de kaart niet goed gelinkt , zou je dit nog een keer kunnen doen?
    (Dan halen we de andere link eruit)
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Wybrich.
      Dank je wel . Ik heb hem meteen opnieuw gelinkt en de anderen verwijdert.
      groetjes lonneke

      Verwijderen
  3. Hele lieve winterse kaart Lonneke!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Lonneke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vielen lieben Dank für deine Teilnahme bei der Match-the-Sketch-Challenge. Eine tolle Umsetzung unseres Sketch! Die Farbkombi finde ich super schön.
    Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en lief winterkaartje Lonneke.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very cute !Thank you so much for sharing this beautiful card with us at Mariannes Design Kreadiva´s challenge this month.Good Luck!
    Greets Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke