woensdag 16 november 2016

Condoleance Kaart

Hoi Allemaal

Vandaag een condoleance kaart gemaakt. Ook deze horen erbij.
Niet het leukste onderwerp maar ik vind het ook niet erg om ze te maken.
Het voelt toch een beetje als laatste wat je kan doen voor iemand die overleden is.
Ik besteed er dan ook veel aandacht aan . Het moet een mooie, simpele en stijlvolle kaart zijn met respect voor de overledene. Mijn kaarten krijgen altijd wel een kleurtje mee. Ik werk dan ook nooit alleen met zwart en wit.
Bij deze kaart heb ik dan ook een paars, roze en blauwe achtergrond gemaakt.





Liefs Lonneke

Gebruikte materialen:
Stempels:
Inkt kleuren:


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://www.cardsandscrap.nl/2016/11/challenge-november-clean-and-simple-het.html#more


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke